آب مخلوط میوه‌های قرمز

آبمیوه مخلوط میوه‌های قرمز که ترکیباتی مانند انگور قرمز، سیب، کرن‌بری، بلک‌بری و انار را در خود جای داده‌ است، می‌تواند یک بمب تغذیه‌ای بسیار مفید را پیش روی شما بگذارد. این ترکیب منحصر به فرد، عالی‌ترین و باکیفیت‌ترین انواع ریزمغذی‌ها را برای بدن فراهم می‌کند.

 

ارزش تغذیه‌ای

آبمیوه مخلوط میوه‌های قرمز، حجم بسیار بالایی از فیبر غذایی، انواع آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین A، پکتین، ویتامین C، پتاسیم، ویتامین‌های گروه B، منیزیم و منگنز را در خود جای داده‌اند.

 

بایدها و نبایدهای مصرف آب مخلوط میوه‌های قرمز

این آبمیوه می‌تواند با کاهش کلسترول و فشار خون،‌ کمک بزرگی به حفظ سلامت سیستم قلبی و عروقی بکند. همین خاصیت است که باعث می‌شود مصرف آن به صورت محدود به خانم‌های باردار، آن هم حدود 1 ساعت پس از صرف وعده‌های اصلی غذایی، توصیه شود. مخلوط میوه‌های قرمز با آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های فراوانی که در خود جای داده‌ است، می‌تواند به سادگی با رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه کند و خطر ابتلا به انواع سرطان و پیری زودرس پوست را کاهش دهد. فقط حواس‌تان باشد که اگر ریفلاکس یا سوءهاضمه دارید، حتما این محصول را به صورت محدود و کمی بعد از غذا مصرف کنید. افراد مبتلا به چربی یا غلظت خون می‌توانند این محصول را همزمان با وعده‌های اصلی غذایی مصرف کنند. کسانی که بیش از اندازه در تابستان عرق می‌کنند و شانس برهم خوردن تعادل بین آب و الکترولیت‌های بدنشان وجود دارد هم می‌توانند روزی یک لیوان از این معجون قرمز را برای حفظ تعادل بین آب و الکترولیت‌های بدن خود مصرف کنند تا دچار عوارض ناشی از این برهم خوردگی تعادل مانند ضعف نشوند.

 

مخلوط میوه های قرمز

چقدر و کی بخوریم؟

بهتر است که روزانه بیشتر از 250 میلی‌لیتر یا 1 لیوان پر از مخلوط میوه‌های قرمز نخورید تا تعادل رقّت یا غلظت خون خود را برهم نزنید. نوشیدن این محصول باید همراه یا کمی بعد از غذا باشد و مصرف آن به صورت ناشتا توصیه نمی‌شود. این آبمیوه، هم ملیّن است و هم مدر. بنابراین نباید در ساعت‌های پایانی شب مصرف شود اما افراد مبتلا به یبوست می‌توانند آن را همراه صبحانه مصرف کنند.