آب آناناس ممتاز

آب آناناس ممتاز سن ایچ اولین آب آناناس ویژه تولید شده در ایران می باشد که مستقیما از خود میوه تهیه شده است نه از کنسانتره آن.

برخی از افراد هنگام خرید انواع آبمیوه‌ها با عبارت «حاوی کنسانتره» یا «فاقد کنسانتره»، مواجه می‌شوند. کنسانتره، همان عصاره غلیظ‌شده میوه‌هاست که با عبور از فیلترها و شرایط دمایی خاصی تهیه می‌شود. در طول فرآیند تولید کنسانتره از میوه‌ها، بخشی از ویتامین‌ها، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌های آنها از بین می‌رود، به همین دلیل معمولا تولیدکنندگان آبمیوه در مراحل پایانی تولید، حجم مشخصی از ترکیبات مغذی مانند ویتامین C را به محصولات حاوی کنسانتره اضافه می‌کنند تا بتوانند ارزش تغذیه‌ای محصول نهایی را حفظ کنند.  

در تولید آب آناناس ممتاز، مستقیما از خود میوه استفاده می شود نه از کنسانتره آن. تاثیر آناناس در مورد افزایش کارایی سیستم ایمنی بدن از دیرباز شناخته شده بود و پزشکان همواره توصیه می‌کنند که بیماران پس از عمل‌های جراحی یا دچار شدن به بیماری‌های عفونی آناناس مصرف کنند.

ارزش تغذیه‌ای

آناناس مانند مرکبات، دارای مقادیر قابل توجهی از ویتامین C است. به طوری که نوشیدن یک لیوان آب طبیعی این میوه در طول روز می‌تواند تقریبا تمام نیاز روزانه بدن به این ویتامین را تامین کند. جز ویتامین C، حجم قابل توجهی از پتاسیم و فیبرهای غذایی هم در این میوه آبدار و پرطرفدار جای گرفته‌اند. کلسیم، منیزیم، ویتامین A و ویتامین B6 هم از دیگر دارایی‌های ارزشمند آناناس محسوب می‌شوند.